سید مهدی رحمتی سرمربی هوادار شد وینگر برزیلی در راه تبریز؟ کسب مقام سوم لیگ برتر شمشیربازی کشور توسط دختران خراسانی سرپرست استقلال معرفی شد مراسم بدرقه رکاب‌زن المپیکی ایران برگزار شد هرگز نخورد آب زمینی که بلند است | درباره پهلوان پوریای ولی کادر فنی نکو بدون تغییر در فصل جدید رئیس هیئت تیراندازی استان خراسان رضوی: ۸ میلیارد تومان برای قهرمان پروری نیاز داریم شرط‌وشروط گولسیانی برای تمدید قرارداد با پرسپولیس بلاتکلیفی عامل مصدومیت یامگا| حامدی‌فر در اتاق انتظار پرداخت بدهی ساپینتو در اولویت باشگاه استقلال احتمال لغو اردوی پرسپولیس در هلند پیروزی بیرانوند و استعفای درویش؟ بند فسخ ۱۲ میلیون یورویی لورکوزن برای سردار آزمون از بمب جدید تراکتور تا درخواست ستاره‌های پرسپولیسی از زنوزی گاریدو مهاجم می‌خواهد موافقت یحیی گل‌محمدی با بازگشت منشا مستند گزارشگر مشهدی به تصویر کشیده شد | صدای ماندگار کشتی در قاب تلویزیون مهدی عبدی: مثلث خط حمله پرسپولیس خطرناک می‌شود
سرخط خبرها

نتایج تیم‌های ایرانی در روز دوم لیگ قهرمانان آسیا‌| تساوی بدموقع تراکتور و برد شیرین فولاد

  • کد خبر: ۶۴۳۹۶
  • ۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۰:۵۰
نتایج تیم‌های ایرانی در روز دوم لیگ قهرمانان آسیا‌| تساوی بدموقع تراکتور و برد شیرین فولاد
تیم‌های فوتبال پرسپولیس، تراکتور و فولاد در روز دوم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا به مصاف رقبای خود رفتند.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، تیم‌های ایرانی در روز دوم لیگ قهرمانان آسیا به مصاف رقبای خود رفتند و به نتایج خوبی دست یافتند. 

سه تیم پرسپولیس، تراکتور و فولاد در روز دوم رقابت‌ها شکست ناپذیری تیم‌های ایرانی را در این دوره از رقابت‌ها حفظ کردند. پرسپولیس در مصاف با الریان موفق شد با نتیجه ۳ بر ۱ به پیروزی برسد و ۶ امتیازی شود.

تراکتور در مصاف با الشارجه به تساوی بدون گل دست یافت تا ۲ امتیازی شود. پاختاکور و نیرو هوایی عراق نیز به تساوی بدون گل رضایت دادند.

فولاد که در نخستین دیدار موفق شده بود از السد ۱ امتیاز بگیرد، در دومین دیدار خود نیز با تک گل لوسیانو پریرا از روی نقطه پنالتی حریفش، الوحدات اردن را با یک گل مغلوب کرد. در دیگر دیدار این گروه النصر عربستان با نتیجه قاطع ۳ بر ۱ السد را شکست داد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->